دیزل ژنراتور

Wiki Article

(میزان ارتفاع از سطح دریا و دمای هوای محیط بر روی توان مکانیکی تولید شده توسط موتور دیزل اثر می‌گذارد).

سلام جناب حیدری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

هزینه تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور کم‌تر از ژنراتورهای گازسوز است.

عملکرد دیزل ژنراتور به طور خلاصه طی چهار مرحله مکش، تراکم، احتراق و تخلیه صورت می‌گیرد.

مجموعه "آبیاران" نیز با بکارگیری تجهیزات الکترونیکی استاندارد در تابلو کنترل دستی و تابلو کنترل اتوماتیک برای دیزل ژنراتور، کیفیت ساخت محصول خود را گارانتی خواهد کرد و با استفاده از گلندهای مقاوم به نفوذ آب و گرد و غبار از بوجود آمدن ایرادات احتمالی در تابلو و بخش‌های الکترونیکی ژنراتور جلوگیری به عمل می‌آورد.

کیفیت جریان ثابت و تنظیمات اولیه آسانی دارد. دیزل ژنراتورهای مکالته به لحاظ ابعاد و وزن، تفاوت کمی با دیزل ژنراتورهای پرکینز استمفورد دارند.

دیزل ژنراتور یک وسیله تولید برق است که از موتور دیزل به عنوان منبع اصلی قدرت استفاده می‌کند. این دستگاه عمدتاً برای تولید برق در مواقع اضطراری یا در مناطقی که به تأمین برق از شبکه عمومی دسترسی ندارند، استفاده می‌شود. دیزل ژنراتور از چند قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل موتور دیزل، ژنراتور الکتریکی، سیستم سوخت، سیستم خنک کننده، سیستم تنظیم و کنترل و سیستم تخلیه اگزوز می‌شود.

رحیم گفت: ۱۴۰۱-۱۱-۱۶ در ۱۳:۲۹ درود. ممنونم از شما که در مورد شرکت های دیزل ژنراتور هم اشاره کردید.

مدار الکتریکی چیست ؟ — آشنایی با انواع مدار به زبان ساده

لطفا با خیال راحت به محصولات ما اعتماد کنید. دیزل ژنراتور خود را در همین صفحه انتخاب کنید. برای دیدن اطلاعات بیشتر محصول روی آن کلیک کنید. اگر دیزل ژنراتور مورد نظر شما در این صفحه پیدا نشد، نگران نباشید، ممکن است به دیزل ژنراتور صورت موقت از لیست فروش ما خارج شده باشد.

برای مشاهده و استعلام قیمت دیزل ژنراتور برق سه فاز، علاوه بر مراجعه به جدول زیر می توانید با کارشناسان فروش آبیاران برای دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره تخصصی خرید دیزل ژنراتور تماس بگیرید:

سلام جناب شمشیری عزیز، متاسفانه به دلیل نوسانات دائمی ارز و مشکلات حال حاضر اقتصاد کشور، امکان بروز کردن قیمت ها وجود ندارد.

پاسخ نظر سلام، چند بار تماس گرفتم کسی جواب نداد. ممنون می شم در رابطه با خرید و نحوه عملکرد موتور برق کامینز ۱۵ میلیون تومانی بنده رو راهنمایی بفرمایید.

این میزان با توجه به ارتفاع از سطح دریا، درجه حرارت محیط، رطوبت نسبی محیط، عمر دیزل ژنراتور و البته کیفیت گازوئیل مصرفی متغیر است.

Report this wiki page